Reunions per millora de serveis a l’Ajuntament del Bruc

Dimecres, 21 de febrer de 2024 a les 00:00

El passat dijous 15 de febrer, l'alcalde Carles Castro i el 1r tinent d'alcalde Rafel Galván van rebre la visita del director dels Serveis Territorials de Territori al Penedès, el senyor Raül Pérez amb qui, entre altres temes, hem estat avaluant detingudament el tema relacionat amb el transport públic, ja que en la nostra població és tristament deficitari, l'hem traslladat la problemàtica que patim des de fa molts anys, i ens hem emplaçat per concretar un altra reunió ben aviat per poder aportar algunes solucions.

Tanmateix, el passat dijous, vàrem tenir la visita dels Srs. José Luís Sanz (Cap del Servei de Patrimoni Arquitectònic Local) i Sr. Antoni Barcons (Cap de la Secció de projectes, obres i manteniment del Servei de Patrimoni Arquitectònic Local), per una primera presa de contacte per la restauració del solar de l'antic edifici de les Monges. Ens van comentar les possibilitats i limitacions d'una estructura com aquesta, i pròximament ens donaran les seves valoracions com tècnics a la matèria.

Darrera actualització: 21.02.2024 | 10:39